Tuesday, September 22, 2015

Mitä olen tienannut

Heissan lukijoille!


Minun tilanteeni

Lienee korkea aika näyttää missä minun ihmiskokeessani mennään ja antaa jotain näyttöä siitä, että se on alkanut toimia. Alempana on screenshotti, jossa näkyy minun ClixTen tilini tilanne. Tällä hetkellä minulla on noin 800 suoraa referraalia ja reilut 300 vuokrattua. Näillä kun mennään, tienailen kuukaudessa noin 350 dollaria eli Googlen kurssimuunnoksella 314€ ja rapiat. 

Tulevaisuus

ClixTenissä voi ostaa referraaleja parhaimmillaan dollarin per pää, jos ostat 500 paketin. Nopealla matikalla voisi sijoittaa tupla määrään referraaleja tai jopa nelinkertaiseen määrään ja myös tulot tuplautuisivat/nelinkertaistuisivat. Eli vaikkapa 1000 dollarin investoinnilla ensi kuussa saisin jo 700 dollarin tulot. No miksi sitten en ole sitä vielä tehnyt? Investoiminen tällaiselle sivulle on aina riski ja nyt vain katselen miten luotettavasti sivusto makselee isompia summia. Parhaillaan keskityn referraalien hankkimiseen ilmaisia teitä käyttäen. Voin sitten vaikka investoida osan tuotoista taas lisäreferraaleihin ja pikkuhiljaa nostaa tuloja.

Todistusaineisto



Ensimmäinen maksu

Screenshotin oikea puoli näyttää ensimmäisen maksun, jonka olen ClixTeniltä saanut. Maksu tuli luvatun 7 arkipäivän kuluttua. Nostin heti 2 dollaria kunhan pystyin testiksi, toimiiko järjestelmä. Lisäksi on hieno mainostaa toimivaa palvelua.

Noniin siitä vaan kokeilemaan. Ei ole pakko investoida lainkaan alkuun, mutta myönnettävä on, että se nopeuttaa huomattavasti asioita.

No comments:

Post a Comment